Tuesday, December 25, 2007

Jõuluvaheaeg

on siiani olnud mõneti sarnane oodatuga, mõneti aga kummaliselt erinev. Ei oskagi öelda, kas paremuse või halvemuse suunas. Ma tulin Pärnusse, lootuses leida üksindust, rahu, aega ja mõtteid enda ja kõige olulise jaoks, mis vahepeal unustusse jäänud. Selle asemel olen ma leidnud hoopis midagi muud. Ja ma ei oska leitusse kuidagi suhtuda. I guess who ever said everything has to be simple...

Aga ei, üksindust ja muud olen ma siiski saanud ka. Naljakas, kuidas see on viimasel ajal suht defitsiidiks muutunud. Kuna ma ei kannata oma ühikatoas eriti palju aega veeta, siis paratamatult kasutab iga võimalikku juhtu sealt eemaldumiseks... mis on tavalistelt inimestega seotud. Aga millessegi süvenemiseks on vaja omaette olla. Njah... peaks kuidagi leidma tasakaalu suhtlemise ja üksiolemise vahel. Loodetavasti saab millalgi omaette toa, siis muutub küsimus natuke kergemaks.

Ma nägin täna unes, et natsid olid siin jälle ja otsisid juute jms, et neid tappa, ja siis ma üritasin neist kaugemale jõuda, sest ma mõtlesin, et nad tahavad mind ka, kuigi ma pole juut. Huvitav, miks ma näen aeg-ajalt unes natsisid, aga pole vist veel kordagi kommuniste vms näinud... Unenäod on üldse huvitavad. Eriti need, mis eredalt meelde jäävad ja kuidagimoodi tähenduslikud tunduvad. Nagu see liblikaunenägu. Ma siiani ei tea, mida see mulle öelda tahtis. Aga see on kuidagi seotud surma, armastuse ja muutumisega. Nagu ka liblikad.


Symbols of the Butterfly


Departed souls

Round the world, butterflies are seen as the departed souls of our ancestors. Indigenous people recognise the chrysalis as the soul trapped inside in the body. The emergence of the adult butterfly symbolises the freedom of the soul upon death.

Butterflies and metamorphosis

The change from caterpillar though to the chrysalis and emergence as a butterfly is the greatest change in the animal world. It symbolises significant change in the course of one’s life, personality or way of thinking.

The caterpillar stage with its voracious appetite has been linked to insatiable materialism. The chrysalis stage represents fundamental changes occurring on the inside, for example in one’s mentality or point of view. The final adult butterfly stage is seen as the free expression of these changes in the outside world.

Butterfly symbolism: transformationThe emergence of a butterfly from its chrysalis symbolises transformation.

Psyche

The Greeks likened the butterfly’s constant flitting from flower to flower to the restlessness of the mind: constantly changing from subject to subject. Indeed, the Greek word for butterfly is ‘psyche’ from where we get our word ‘psychology’ – the study of the mind.

Modern day symbols

In the western world, the symbol of the butterfly stands for freedom, fun and joyous times. It is also symbolises a state of naturalness and purity.

No comments: