Wednesday, December 26, 2007

47,7 kg koos riietega

ehk ilmselt mitte üle 47 kg ilma nendeta. Jah, ma sain lõpuks kaalu ligi ja mingisuguse rahu hingele oma viimasel ajal tarbitud meeletute pitsakoguste osas. Muidugi tegelikult näitab kaal vähem kui igasugu ümbermõõdud, sest kaalu võivad nii paljud faktorid mõjutada. Neid peaks vaatama millalgi jälle... viimati olid nad vist suht samad kui ikka, aga ma ei tea, kas ka praegu. Ma ei saa aru, kuhu kohta läheb kogu see üleliigne rasv, mida ma näen, et see üheski mõõtmises ei kajastu. Muidugi kuniks peale mu enda silmade seda miski ega keegi ei tähelda, pole hullu ja poleks pmst ka vahet... aga kui seda hakkaks juba miski/keegi veel täheldama, oleks samas liiga hilja kuidagi omalt poolt tähelepanu pööramiseks.

Jõulupidu Gerda ja Gerly juures oli tore. Natuke nostalgiline koht justkui, aga miskipärast see nõnda ei mõjunud. Suhelda oli tore inimestega. Tundub, et sotsiaalsete oskuste tase on tõesti tõusnud. Või on lihtsalt kõik asjaolud nii teised. Vahest ma lihtsalt ei otsinud ega igatsenud sellelt koosviibimiselt enamat/muud, kui sellel pakkuda oli. Naljakas, kuidas vahel võib kõige suuremaks takistuseks millegi saavutamisel olla see, et sa seda nii väga tahad.

Gerly on õnnelik. Rohkem avatud maailmale väljaspool kuubikut. Või vahest sellest üldse välja tulnud, ma ei oska öelda. Pärast kõiki imeinimesi, kellega ma kokku puutunud olen viimaste kuude jooksul, on ta siiski üks imetlusttekitavamaid. Tõsine, kirglik, sügav, tundlik, tundeline, hingestatud. Kuigi ükski neist sõnadest ega ka kõik kokku ei anna tegelikult edasi seda, mida ma silmas pean.

Ja tegelikult tahaksin ma üldse midagi muud öelda. Aga kell on liiga palju ja ma olen viimased tund aega siia midagi kirjutada üritanud. Seega las ta jääb.

No comments: