Thursday, October 4, 2007

Väitlus on tore

Olen ma seda juba maininud? Ok, pole viga, mainin veel. Sest see tõesti on nii. Eks ma seda lootsin, aga ometigi olen ma iga kord üllatunud, kui tore see on. Mul on ikka veel see tunne, et järgmine kord ma enam ei saa hakkama... aga siiani olen saanud ning sealjuures seda vägagi nautinud. Loodetavasti jätkub see nii ka edaspidi... 13. oktoober on algajate turniir. Igatahes soovitan väitlemist soojalt kõigile ning avaldan veel kord oma kustumatut tänu Jarile, kes mind suunas sellega tegelema. :)

2 comments:

Unknown said...

Mjahh, minu puhul on see probleem, et mul alati pole oma arvamust...või on see just hea, kui mul ükskõik, kummal poolel väidelda? Tglt vist siiski oleneb teemast. Sõpradega aeg-ajalt on huvitavaid vaidlusi old, nt usu-, inimsuhete ja eutanaasiateemal.
(mis teema sul seekord oli?)

Andeora said...

Väitluses pole absoluutselt oluline, mis sinu arvamus on... sa saad loosiga selle, mis seisukohta sa esindama pead, ja sinu ülesandeks on leida selle kasuks veenvaid argumente, arvaku sa ise mida tahes. Ehk siis natuke erinev tavalisest vaidlemisest. Seekord oli teemaks näokatete keelustamine.