Friday, October 26, 2007

Rebaste ristimine

oli ootamatult tore. Me saime hullusärkides mööda linna ringi joosta ja igasugu asju teha. Pärast oli pidu. Jah, esimene psühholoogide pidu, mida ma nautisin. Millest ma reaalselt osa võtsin. Suhtlesin. Andsin oma soovidele (võrdlemisi) vaba voli. Ma sain rääkida, isegi tantsida... lõbutseda. Imelik, kuni tänaseni polnud ma õieti aru saanud, mida selle all silmas peetakse. Jälle üks uus kogemus. Muidugi ei olnud see täiuslik. Aga mis üldse on?

Ma tutvusin ühe kolmanda kursuse tegelasega, kes on ka INFP. Sarnane tõmbab sarnast? Tema arvas, et ma olen ekstravert. Naljakas on kuulda kedagi seda arvamas. Kuigi täna õhtul ma ilmselt tõesti käitusin suhteliselt mitteintrovertselt. Mul on üldse praegu mitteintrovertne faas. Näis, kuhu see edasi areneb.

Aga nüüd ma magama. Kell on juba... suht vara hommikul.

No comments: