Monday, September 8, 2008

Esimene nädal

Kuidagi hästi on läinud. See on tore, et mulle vähemalt tundub, et mul on kardetust rohkem vaba aega, ja samas minu plaanipärased tegevused on ka enamjaolt väga nauditavad. See küll ei kehti kahjuks nii mõnegi selle semestri loengu kohta... kuid see-eest on ka väga toredaid, näiteks suhtlemistreening (mis, tõsi küll, pole ka loeng vaid pigem praktiline tegevus). Mulle tundub üha rohkem, et see semester jõuab ka kirjutamisega tegeleda. Muidugi juhul kui reaalselt mingeid ideid esineb. See on selline nukker asi, mida ma siin vist veel polegi maininud: minu alaline süžeeideede allikas on kokku kuivanud. Või midagi. Varem oli see hädaks, et ideed kirja saada. Aga kui nad väga tungivalt peale tulid, siis vahepeal natuke midagi ikka sai. Viimasel ajal on ideid ka väheks jäänud. Samas võib-olla tuleneb see vähemalt osaliselt ka sellest, et ma pole neile tähelepanu pööranud... neile avatud olnud. Mul on hästi olulisi muid asju olnud, millele keskenduda tarvis. Tahaks loota, et siiski jõuab kord lõpuks ka selle minu jaoks ometi nii olulise valdkonnani.

Muidu polegi suurt midagi öelda siin hetkel. Praegu on kuidagi hea hetk.

:)

2 comments:

Unknown said...

Arvan, et oled hetkel hõivatud lihtsalt paljude uute teadmiste omandamisega ja kui saad millalgi pikema puhkeaja (näit jõuludel) siis tuleb neid ideid meeletult:). Mina siin hetkel harjun taaskord Tartuga ja eriti just selle veidi teistmoodi Tartuga. Teisel aastal oleks nagu kuidagi raskem harjuda. On imelisi hetki ja on kergelt kurbi ja üksikuid hetki. Mingi hetk omandab kõik lihtsalt teise tähemduse.

Andeora said...

Võib-olla sellepärast tundub raskem see harjumine, et nüüd nagu ootaks, et kõik on juba paigas. Aga kui tagasi tuled, vajad ikkagi mingit kohanemisaega. Eelmine aasta sai juba siia saabutud eeldusega, et nüüd toimub suur muutus ja niimoodi mõeldes tundus tegelikkus üpris kiiresti tuttavaks muutuvat. Umbes samamoodi nagu reisile minnes võõra kohaga on kergem harjuda kui tagasi tulles oma koduga... sest justkui eeldaks, et see viimane on ju oma ja ei saaks ometigi võõristust tekitada niimoodi.