Tuesday, June 1, 2010

Otspunkt

Veel viis minutit tagasi oli kindel plaan, et nüüd kohe magama, aga netiühenduse olemas olles ei saa ju jätta tegemata viimast sissekannet siinpool Euroopat. Midagi teadlikult kokkuvõtvat, et saaks öelda, et siit punktist lõpeb üks ja algab teine. Taasalgab? Jätkub? Ma ei tea veel... ei tea, mis tuleb ega mida tahaks, et tuleks.

Kevad on läbi saamas. Täna paistis terve päev päike ja temperatuur ulatus üle +30. Mulle meeldib kevad, selle rahutus ja pulbitsemine. Eestis äkki veel kestab. Kuigi suvi võib ka tore olla. Lihtsalt tänavuses kevades oli ühte-teist, mis tagasi kodumaa suunas tõmbas. Tahaks vähemalt tagasi jõuda enne aastaaegade lõplikku vahetumist.

Sõnakordused. Nojah, uni peal juba. Imelik mõelda ikkagi, et juba homme algab reis tagasi. Pole justkui päriselt kohale jõudnud. Hea kaks nädalat küll aina valmistunud, asju pakkinud jne, aga ikkagi tundub see hetk kuskil kaugemal ähmases tulevikus. Samas tulevik ongi ähmane, ainult paar üksikut kindlamat punkti hetkel teada. Paar üksikut punkti ja suur hulk kevadisi unistusi. Fantastilised ja üldjoonelised nagu nad on.

Võib-olla ei peagi elus tingimata sajaprotsendilise selguse ja kindluseni jõudma. Mis siis, et ma ei tea, "kes ma olen" või mida ma kümne või kahekümne aasta pärast teen või kes on mu "tõelised" hingesugulased või mis on mu roll inimkonna tuleviku loomisel. Mis siis, et ma ei tea isegi märksa tagasihoidlikumate küsimuste vastuseid - kui need vastused on nagu tuul, ei siin ega seal, aega nende väljaselgitamiseks peatada on mõttetu. Mõtlen ikka, et mingi hetk saan nüüd valmis, kaardistan ära oma väärtused ja isiksuse ja suhtlemismustrid ja tea mis veel. Teen nende tulemustega veel seda, teist ja kolmandat. Et siis saab edasi liikuda juba "suuremate sihtide" poole. Ainult et inimene vist ei saagi päriselt valmis, mitte rohkemal määral kui elu ise. Keskenduda protsessile, mitte eesmärgile.

Dagö - Hiired Tuules. Eesti tunne, kõige paremas tähenduses. Kodutunne, hubane ja soe. Inimesed. Olemine. Tänu.

Vist suht sobiv koht lõpetamiseks. Tänades siinset selle pakutud kogemuste eest ja saabuvat võimaluste eest, mis ehk siiski kohati ka tõeluseks saavad. Peatse taaskohtumiseni!

No comments: