Friday, June 11, 2010

Tänuavaldused ja päike läbi pilvede

Ma sain just teada, et too kurikuulus administratiivne jama Salamanca ülikooliga on ära klaaritud, nii et nüüd ma võin päriselt rahulikult hingata ja öelda, et jah, ma olen tagasi. Esimene tänu: universumile, headele ideedele ja inimes(t)ele, kes Hispaania poolt paar sugugi mitte suurt, kuid sedavõrd vajalikku sammu astus(id).

Eile Tartusse jõudes oli südantsoojendav näha Taliesinit, Kunni ja Indrekut mul kohe bussijaamas vastas olemas ja tervitamas. Nii hea on teada, et olen ikkagi oodatud, et lähen inimestele korda ka pärast üheksakuist lahusolekut. Teine tänu: sõpradele, kes ellu rõõmu toovad.

Öeldakse, et hommik on targem kui õhtu. Vahel piisab ka ööst, kui selle käigus lisandub kõrvaltvaataja perspektiiv ja mõned uued/ammuunustatud vanad äratundmised. Kolmas tänu: Margus, kes oma uneaja arvelt tõi mind ühelt poolt rohkem maa peale ja teiselt poolt vabastas mu tiivad.

Võib-olla ma siiski suudan taevasse lennata. :)

No comments: