Monday, September 10, 2007

MSN, new and improved

Veel haiglaseid mõtteid...


***

Paul says:
Tere Heidy! Kuidas läheb? Sul on mingi huvitav display pilt...

(See ei olnud minu valitud.)

Heidy says:
Oi, tere Paul! Kas pole tore see uus täiendatud MSN-i versioon? Sisesta ainult oma meeleolu tase skaalal ühest kümneni ja programm valib ise parasjagu sobiva kujunduse. Lisaks on see õppimisvõimeline ning kui sulle tema valikud ei meeldi, kohandub ta järk-järgult üha täpsemalt sinu eelistustega. Aga minul on ta küll kohe algusest peale toiminud laitmatu täpsusega, ei kujuta ette, mis veel paremaks minna võib.

(Ja see ei olnud minu öeldud.)

Heidy says:
Tõmba kohe täna endale ka, sa ei kujuta ettegi, kui võimas see on!

(MSN räägib minu eest.)

Paul says:
Peaks vist jah. Tuleta mulle meelde pärast. Aga enne räägi, mis uudist, pole mõnda aega suhelnud ega midagi...

(Ma istun oma toas arvuti taga.)

Heidy says:
Kuule, ei miskit erilist... nagu ikka, tead küll. Käisime tüdrukutega rannas täna jälle, neid päikesepaistelisi ilmu peab kasutama!

(Ja MSN räägib minu eest.)

Heidy says:
Millega ise tegelenud?

(Ja teeb kõike muud.)

Paul says:
Ikka töö, nagu tavaliselt. Loodetavasti peaks varsti puhkus tulema, ei meeldi ka kogu suvi kontoris kükitada. Saaks see nädalavahetus äkki kokku muidu?

(Me ei saa enam kunagi kokku.)

Heidy says:
Jaa, see kõlab nagu hea plaan! Lepime siis detailides täpsemalt kokku pärast. Aga mäletad, sa pidid MSN-i viimase versiooni alla laadima. Tuletan sulle meelde, see on lihtsalt liiga hea, et loobuda!

(Palun ära tõmba uut versiooni endale.)

Paul says:
Jah, olgu-olgu, ma teen seda siis kohe. On sul ikka kindlalt kõik hästi muidu? Sa kõlad natuke kummaliselt täna... mitte enda moodi.

(Sa ei tea, mida see kaasa toob.)

Heidy says:
Kõik on ülimalt hästi!

(Mitte miski ei ole hästi.)

Paul says:
OK, ma siis tõmban selle nüüd ära. Pean MSN-i kinni panema natukeseks... pärast räägib edasi?

(Ei, me ei räägi enam kunagi.)

Heidy says:
Ikka. Tsau siis praeguseks!

(Ma ei saa su heaks midagi teha.)

Paul says:
Tsau!

(Hüvasti, Paul.)

1 comment:

Unknown said...

Appi see on nii haige ja kohe totaalselt koomiline:P Kas see on paroodia viimasel ajal pidevalt loodavatest chatbottidest, et äkki saavad neist arvutiviirused, kes kellegi identiteedi üle võtavad...kui sellel teemal kunagi rohkem mõtteid peaks sul olema, loeksin heameelega veel :D