Monday, May 12, 2008

Täielik segadus, jälle

Iga kord, kui tundub, et ma olen mingisuguse terviku kokku saanud millegi oma elusse puutuva osas, laguneb see peatselt laiali. Üldiselt mulle meeldivad muutused ja vabadus jne, aga see on häiriv, kui eriti millestki lähtuda ei ole, sest homme võin juba teisiti tunda, arvata ja tahta. Olen ma tugev või nõrk, sõltuv või sõltumatu, optimist või pessimist, rahul või rahutu, idealist või küünik? Parimal juhul võin ma öelda, mida neist olen antud konkreetsel ajahetkel. Võib-olla see peabki nii olema... aga mulle tundub, et enamasti on seal siiski mingi suurem konkreetsus. Võib-olla konkreetsuse ja järjekindluse puudumine ongi mingid iseloomustavad omadused.

Ühte siiski. Ma võin välja näha nagu hiir... aga ma ei taha seda enam sisemuselt olla. Ei hiir ega täielik tuulelipp.

No comments: