Wednesday, May 21, 2008

Sess jne

Et... jälle on väga kiired ajad tulnud. Täna oli kaks eksamit, reedel on järgmine, esmaspäeval kontrolltöö andmetöötluses, teisipäeval järgmine eksam, neljapäeval (tõenäoliselt) järgmine eksam (sumeri keeles, millega ma pole viimased 4-5 nädalat üldse tegelenud... joy), järgmisel esmaspäeval järgmised kaks (millest vähemalt üks eeldab pikemat eelnevat intensiivset õppimist) ja neljapäeval füsioloogia (mis eeldab ka ja veel pikemat intensiivset eelnevat õppimist). Siis millalgi uurimismeetodite oma, kui ma selleks ajaks veel elan.

Tänased läksid tunde järgi isegi ootamatult hästi. Geneetikas oli 80-st kordamisküsimusest 4 eksamis ja võib öelda, et mul vedas täiega oma versiooniga. Ehk siis üks küsimus, mis mul oli tõesti pähe õpitud eelnevalt, esines seal. Ülejäänud olid ka suht normaalsed, kuigi ühe puhul ma pole siiani kindel, mida täpselt ma seal pikalt vastama pidanuks. Vaatasin, et teised minu ümber kirjutasid suht romaane oma küsimuste vastusteks... näis, mis tulemused on. Individuaalsete erinevuste psühholoogia oli oodatult lihtne. Et õppimisaja ressursid said õigesti jaotatud. Muidugi jätkuvalt... näis, mis tulemused on.

Aga jah, tundub et mu plaanid hästi palju elu elada enne Pärnusse sõitmist lähevad nii ja naa. Ma ei kavatse ennast kõigest (jätkuvalt) välja lülitada, aga alles praegu hakkab vaikselt kohale jõudma, KUI palju mul õppida tarvis oleks praegu, kui ma piisavalt häid tulemusi (loe: kõik A-d või maksimaalselt 1-2 B-d) tahan. Samas... pole hullu, saab hakkama. :-)

Mida veel...

Nojah. Jaan. See on see koht, kus mul oleks justkui nii palju öelda, aga samas miski sellest poleks päris õige... sama hästi võiksin ilmselt öelda midagi täiesti vastupidist ning ikka samavõrd tõtt (või valet) rääkida. Seega ma olen vast kergelt sõnaaher - võimalik, et antud isiku ja teema suhtes teenimatult - vahest on nii hetkel kõige parem.

Tegelikult on elu täitsa huvitav.

No comments: