Tuesday, January 8, 2008

Elus ja terve

Minuni on jõudnud kuuldused, et inimesed on hakanud muretsema, kuna ma ei vasta nende katsetele ühendust võtta. Ilmselt võlgnen selles osas vabanduse. Ma ei soovinud kelleski ärevust ega muid negatiivseid tundeid tekitada. Hetkel ma tunnen, et mul on vaja... kas just ainult omaette aega veeta, aga suhtlemist kindlasti vähemalt mõneks ajaks kõvasti vähendada. Ennast jälle üles leida millegi enama kui inimsuhete võrgustiku ühe mutrikesena. Tegeleda kõige sellega, mis vahepeal üpriski unarusse jäänud on. Ma ei tea, kuivõrd see mul ka õnnestub. Aga ma tunnen, et viimane aeg on vähemalt proovida.

Mis ei tähenda, et ma kavatsen mingiks pikemaks perioodiks igasuguse suhtluse inimestega katkestada. Aga ma loodan, et te mõistate ja ei tunne ennast eemaletõugatuna, kui ma mõnda aega hüposotsiaalne olen.

No comments: