Friday, January 2, 2009

Vanale tagasi vaadates

Pean tõdema, et möödunud aasta tõepoolest kulges enam-vähem täpselt kahekuuliste perioodidena. Alguses pühendumine ja saavutamine. Siis otsimine ja igatsus. Siis põnevus ja pilves olemine. Siis veel otsimist koos pühendumise ja selgema sihiga. Siis teostamine ja aktiivsus koos vaikselt kasvava pettumuse ja segadusega. Siis pettumuse ja segaduse võimutsemine koos stressi, kurnatuse ja kõige muu "toredaga". Nüüd jälle puhkus ja lootusrikas pilk tuleviku suunas... näis, kui kauaks. :-) Enam-vähem kõiges, mis mulle praegu pähe tuleb, tundub mulle, et olen poole aastast olnud rohkem ühte- ja teise poole rohkem teistpidi. Põhiliselt siis kahekuuliste faasidena (selles osas mõne erandiga küll). What can I say, kardetavasti need kahekuulised faasid on midagi, millega te lihtsalt elama peate. :-P

Tahaks loota, et selle kõige kaudu on ka piisavalt arenetud... igal juhul kogemusi on esinenud värvikaid, mitmekesiseid, seinast seina. Nii välis- kui siseelu osas.

Tegelt ma arvan, et mul on hetkel algava faasi jaoks üks põhiteemasid juba olemas ka. Aga seda ma jagan teiega... millalgi hiljem võib-olla. 0:-)

No comments: