Tuesday, June 10, 2008

Tehtud... peaaegu kõik

Täna oli andmetöötluse eksam siis lõpuks... 39 küsimust, neist 38 valikvastustega. Oodatust kergem, kuigi jätkus ka selliseid punkte, mille vastuses ma üldse kindel pole. Aga tunne on suht positiivne. Natuke kahju, et praegu üldse seda õppimise viitsimist pole tegelikult... tegelikult ma ju tean, et kõike seda infot läheb kunagi miskitpidi tarvis. Aga mis parata, vahel lihtsalt kohe kuidagi ei teki seda õiget häälestust, ja asjaolusid arvestades olen ma ju tegelikult siiski üpris arvestatavalt õppimisega tegelenud.

Muide... ma vist tõesti tegelen sellega, et langetan oma keskmist kergete ja tõstan raskete ainetega :-P ehk siis ma sain füsioloogia A. Geneetika samuti. (Samal ajal kui religioonipsühholoogia läks metsa.) Tegelikult ma siis võin juba kõik siiani teadaolevad tulemused ära mainida:

Religioonipsühholoogia - C
Kliiniline psühholoogia II, Sissejuhatus psühhoteraapiatesse - B
Individuaalsete erinevuste psühholoogia, Suhtlemispsühholoogia, Motivatsioonipsühholoogia, Geneetika I, Üldine ja närvisüsteemi füsioloogia - A

Et polegi vist kõige hullem. Kuigi minu ideaaltulemused need just ei ole. Samas see on minu enda probleem, kui ma psühhoteraapiate eksamisse läksin nii, et 2 eelnevat ööd olin kokku 6-7 tundi magada saanud ja materjalist hästi põgusalt umbes pool läbi vaadanud. Ja ülejäänud kaks mitteideaalselt läinud eksamit... nojah, mis ma öelda oskan, nendeks ma valmistusin siiski rohkem, lihtsalt valmistus ja küsimused ei olnud täielikult vastavuses. Minu ego päästa sooviv pool ütleb, et lihtsalt õnnetu juhus. Kliiniline 2 oleks muidugi eeldanud ka eelnevalt kliinilise 1 läbimist ja väidetavalt olla B selles aines üldse päris hea tulemus... nojah. Suurt vahet vist pole enam. Kuna hetkel on keskmine hinne enam-vähem sama, mis eelmisel poolaastal, siis tuleb loota, et veel tegemata/teadmata tulemustega ained lähevad hästi.

Tegelikult ma olen täitsa rahul selle kõigega hetkel :-)

No comments: